|
|
|
سال جهش تولید با مشارکت مردم
صفحه اصلی
درباره گروه مالی
ترکيب سهامداران
اعضای هیئت مدیره
کميته هاي تخصصي هيأت مديره
کميته حسابرسي
کميته انتصابات
کميته سرمايه گذاري
مدیران
چارت سازماني
راهبري و حاکميت شرکتي
مبارزه با پولشويي
کميته هاي حاکميت شرکتي
گزارش پايداري
شرکت های تابعه
شرکت نوآوران مديريت سبا(سهامی خاص)
واسپاري آتيه صبا(سهامی خاص)
خدمات پشتيبان صندوق بازنشستگي کشوري(سهامی خاص)
کارگزاري صبا جهاد(سهامی خاص)
سرمايه گذاري و خدمات مديريت صندوق بازنشستگی کشوری(سهامی عام)
شرکت بيمه ملت
صندوق سرمايهگذاري مديريت ثروت صندوق بازنشستگي کشوري
صندوق سرمايهگذاري جسورانه فناوري بازنشستگي
صندوق سرمايهگذاري اختصاصی بازارگردانی ارزش آفرین صندوق بازنشستگی کشوری
صندوق سرمايه گذاري املاک و مستغلات مديريت ارزش مسکن
اخبار و رویدادها
امور سهام
تابلو معاملات ومدير در بورس
اطلاعات ومدير در کدال
تغييرات سرمايه
پرداخت سود
سامانه جامع اطلاع مشتريان (سجام)
ارتباط با امور سهام
گالری تصاویر
سامانه ها
سامانه هوش تجاری
سامانه بودجه و ارزیابی
سرويس ايميل شرکت
تماس با ما
×
تایپ کنید...
متن جستجو را وارد کنید
111
::
بازنشستگان با شماره تلفن 2500 تماس بگیرند
-
1397/03/28
مديرکل دفتر برنامهريزي و توسعه سيستمهای صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: خوشبختانه مشکل سامانه پاسخگویی ۸۵۲۳ برطرف شده، اما بازنشستگان فرهیخته و سایر مخاطبان می توانند از طریق شماره تماس ۲۵۰۰ نیز با مرکز پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری ارتباط برقرار کنند.
به گزارش اداره کل روابط عمومي و اموربين الملل صندوق بازنشستگي کشوري، بهروز انتظاري، گفت: از سال گذشته نسبت به اضافه شدن خط تلفن ۲۵۰۰ با واحد پاسخگویی صندوق بازنشستگی کشوری اطلاع رسانی عمومی انجام شد، اما همچنان حجم پاسخگویی خط ۸۵۲۳ بسیار بالا است.
انتظاری اظهار داشت: اخیراً مشکلی در خط ۸۵۲۳ ایجاد شد که پاسخگویی و ارتباط مستقیم بازنشستگان کشوری عزیز را با مرکز پاسخگویی دچار مشکل کرد، به همین دلیل باید تاکید کنم که بازنشستگان کشوری می توانند از خط ۲۵۰۰ که در چندماه اخیر در تهران و سایر استان های کشور فعال بوده است، استفاده کنند.
وی یادآور شد: با توجه به حجم بالاي نظرات، پيشنهادات و انتقادات بازنشستگان پيرامون مسائل مختلف بازنشستگي و نياز به پاسخگويي سريع، دقيق و جامع و همچنين به منظور جلوگيري از تردد و حضور اين عزیزان براي طرح سوالات خود در محل ساختمان صندوق بازنشستگي کشوري، شماره ۲۵۰۰ از ۸ صبح تا ۱۶ عصر، در تهران بدون کد و در شهرستان ها با پیش شماره ۰۲۱ قابل استفاده است.
انتظاری تاکید کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است خط ۸۵۲۳ به طور کامل حذف و خط ۲۵۰۰ جایگزین آن شود. در حال حاضر استان تهران و البرز بدون پیش شماره و به صورت مستقیم از این خط استفاده می کنند و سایر استان ها نیز در برنامه برای حذف پیش شماره ۰۲۱ قرار دارند.
انتظاري با بيان اينکه مرکز ارتباط تلفن گويا در سال ۱۳۹۶ به حدود ۱۷۰ هزار تماس تلفني پاسخ داده است، اظهار داشت: اين امر موجب ايجاد رابطه دو سويه مطلوب و صرفه جويي هاي مالي و زماني براي بازنشستگان و کاهش تردد آنان به صندوق بازنشستگي کشوري به خصوص در استان ها شده و پاسخگويي بهتر کارشناسان صندوق به جامعه مخاطب را به دنبال داشته است.
انتظاري گفت: در مرکز پاسخگويي، رسيدگي به موضوعاتي از قبيل کارت منزلت، وام، دريافت حکم و فيش حقوقي، حق تاهل و حق اولاد، ذخيره اندوخته فرهنگيان، رتبه بندي فرهنگيان، پاداش آخر خدمت، کمک هزينه ازدواج، هزينه عينک و سمعک، ضمانت نامه، وکالت نامه، احراز هويت، افزايش حقوق، بيمه تکمیلی درمان، افزايش حقوق، پرداخت حق بيمه، کسور بازنشستگي و انواع مرخصي ها براي شاغلين انجام مي شود.
منبع:cspf.ir
تعداد بازدید :
50223
:: ثبت نظر ، پیشنهاد و انتقاد ...
:: فرم ارتباط ...
:: ثبت پرسش ...
:: فرم تماس با ما ...
تمامی حقوق برای محفوظ و محتوای سایت تحت مجوز
CC BY-SA 4.0
می باشد.